piątek, 10 czerwca 2011

witam:)

Witam w piątkowy wieczór :) 
Postanowiłam prowadzić bloga o przeczytanych przeze mnie książkach. Czytać kocham od zawsze, od kilku lat zapisuję co czytałam, kiedy kilka razy zdarzyło się, że  przyniosłam do domu książkę, cała się cieszyłam na nową czytelnicza ucztę, po czym w połowie okazywało się, że już gdzieś to czytałam.... 


W zasadzie czytam wszystko, oprócz fantastyki, s-f. Natomiast maniakalnie czytam kryminały i książki z JAKIMKOLWIEK wątkiem kryminalnym :) mam dar wyszukiwania takich książek w czeluściach biblioteki :) od 2 lat światem moich kryminałów rządzi Skandynawia ze Szwecją na czele. Ale i dla innych krajów czy też gatunków literackich jest u mnie miejsce. 
Moje wcześniejsze notatki o książkach można zobaczyć tutaj ( klik klik ) 
Mój nick jest oczywistym żartem ;-) nie było Pani Poirot , żony Herculesa. 
Zatem- zapraszam :))

1 komentarz:

  1. Chciałam tylko dać znać, że podglądam i podglądać będę ;)
    Życzę powodzenia i ciekawych lektur do opisywania!

    OdpowiedzUsuń