czwartek, 7 grudnia 2017

Dzień dobry ponownie :)

Dzień dobry wszystkim podczytującym :)

Zniknęłam na długo, co wcale nie oznacza, że przestałam czytać. Wręcz przeciwnie, czytam teraz chyba więcej niż wcześniej ;) .Wiele się zmieniło w moim życiu, najważniejszą zmianą jest to, że po raz drugi zostałam mamą :) w związku z tym często bywałam postawiona przed dylematem: czytać czy pisać?  Wybór był łatwy: to czytać potrafię naprawdę dobrze :) Inna sprawa, że dotychczasowa forma bloga lekko mnie znudziła, miałam ochotę na zmiany. Z kolei gdy zaczynałam o nich myśleć, pomysłów wystarczyłoby na kilka innych miejsc w świecie wirtualnym ;) Dlatego eksperymentalnie powstaną posty inne niż dotychczasowe, może zostaną na zawsze, a może będą jednorazową wycieczką w nieznane. Zobaczymy :)

Tak czy inaczej z postanowieniem na ten kończący się 2017 rok- zaczynamy :)


2 komentarze: